Wednesday, December 31, 2008

Salam Maal Hijrah 1430
&
Selamat Menyambut Tahun 2009 kpd
suma kgkwan Blogger...

Ya Allah,
Sekiranya rezeki kami berada di langit,maka turunkanlah ia;
jika ia ada di bumi, keluarkanlah ia,dan jika ia ada di dalam lautan, munculkanlah.
Sekiranya rezeki kami ada di tempat yang jauh,dekatkanlah ia;
jika ia sedikit, banyakkanlah ia;dan jika caranya sukar untuk sampai kepada kami,
mudahkanlah ia,semoga dipermudahkan rezeki tersebut kepada kami dengan kemuliaan, kepemurahan dan kebaikanMu,dengan rahmatMu,
Wahai Yang Maha Pengasihi diantara yang pengasih.
Amin Ya Rabbal Alamin…

Wednesday, December 24, 2008




Hi Ols...tauruz baru balik dr 'BLOG HOLIDAY'..hehe....hmmmm akibat kemalasan yg melanda maka blog ini telah lama ditinggalkan tanpa berhapdet..tp winduuu nyer kt kengkawan blog seyes giler windunyer menusuk kalbu...pe nak crita eh..hmmm...
layan kan ajer gegambaran bebudak neh k..'Hari Graduation TASKA NURUL ASYIKIN'
CharlAngel..Jr Version...

masa tgh upload gegambaran neh tetiba nk upload yg lelain dh error pulok!huh..

Thursday, December 4, 2008

PASAR TANI

Info..- Datang la beramai-ramai menghuru hare kan keadaan ke
Pasar Tani MAHA UPM SERDANG..
- Pada Hari SABTU 6/12/2008..

- 7 am - 12 pm..

MACAM-MACAM ADOOO...

EM NYUM2..

MENU LAZAT TAU...

* Kambing Begolek2..
* Nasi Beriyani Lazat..
* Lauk Pauk Yg Kene Mengene Ngan Nasi Beriyani...

Tu je la yang dapat diketahui stakat ni...
Datang tau..jangan tak datang...

Nak kasi nada ALA2 SENARIO skit la..

DATANG JANGAN TAK DATANG...ewah..DATANG JANGAN TAK DATANG...ewah..DATANG JANGAN TAK DATANG...ewah..