Friday, March 20, 2009

We...

Gambo masih blom dpt bebanyak laa kgkawan...ada sket2 jer yg tauruz leh hapdet kt cini,nt dh dpt gambo baru tauruz hapdet lagiii...jgn buhsan sudah ler yer...

We....


Sista-Sista...

8 comments:

nonnie78 said...

hupdatela lagi.. .selamat pengantin baru rima, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. semoga rahmat Allah sentiasa mengiringi kau dan suami dan anak. semoga menjadi isteri yang solehah dan menjadi kesayangan suami selamanya. Amin.

TauruzMama said...

>>>>Nonie78
Amin Ya Rabbal Alamin....
Tq yer Nonnie...
Nt aku hapdet lagi ok..tungguuuuu....

rasp said...

congrats sis! smoga berbahgia hingga akhir hayat...

sowi aritu tak dpt pegi..u dah start keje kan...nak give u ur present..dah beli dah tapi tu lah tak dpt gi..

eLLy said...

cunnn nyeee.. update banyak banyak cikit..

ko dah gi honeymoon ke ?

TauruzMama said...

>>>>Rasp
Thanks rasp...
Wahhhhh!!!ada adiah yer...ma kaceh susah2 jer...
xpela xdpt dtg m'b next time kiter akan berjejumpaan yer...


>>>>Elly
cunnnn yer...hehe...kembang kempes idungku....
aku blom dpt gambo dr cmeraman nt aku hapdet sampai bebulu bijik mata yer...heheh....
Honeymoon to be con't sbb ari tu g sehari pastu rush blik...hhihi..bole camtu kan

~ Lady ell ~ said...

wah2..berseri2 pengantin.nmpk ayu..je.tahniah!slmt menempuh alam perkahwinan ya..semoga berbahagia .

ell pn ada sesuatu yg nk bg.tp tk tau bila nk kirim...;)

Lily.Lulu said...

sis .. u look so sweet and pretty !!!

congrats congrats !!!
;)

mummysyafie said...

semoga berkekalan yer mama..